Innovatie challenge

Sinds kort heeft het coronavirus al een enorme impact gemaakt op ons dagelijks leven. Veel bedrijven in diverse sectoren in Nederland moeten proberen om te gaan met het ‘nieuwe normaal’ om de verspreiding van dit virus te voorkomen.

Naast dat deze situatie veel ongemak met zich mee brengt zijn er nu ook een hoop kansen om je te kunnen onderscheiden van anderen. Nu is het juist de tijd om te innoveren. Door opnieuw naar de huidige situatie te kijken en te bekijken waar mensen de grootste behoefte aan hebben.

We moeten nadenken over hoe we een ‘1,5 meter economie’ gaan inrichten waarbij de economie zoveel mogelijk kan doordraaien zonder dat dit extra risico’s oplevert voor de onderneming, klanten en werknemers.

Op dit moment merken we bij Lencon dat er een grote behoefte is aan nieuwe en nuttige producten die bijdragen aan:

  • betere detectie van symptomen,
  • betere desinfectie van producten en ruimtes,
  • of betere bescherming tegen het virus.

Daarom zijn wij met deze ‘Innovatie challenge’ op zoek naar productideeën die hiervoor een goede oplossing kunnen bieden. Wij begrijpen als geen ander dat er tussen een goed idee en een haalbaar product een grote stap zit. Daarom zullen wij alle ingezonden ideeën grondig bekijken en onze experts inzetten om van jouw idee een succesvol product te maken.